neděle 23. června 2013

Téma k 21. 6.

Něco málo o mě.

Zdravím lidičky chtěla bych vás naučit něco nového a díky komentářům se i příučit novým věcem o vaření. Je mi 23 let a snažím se vařit zdravě a hlavně bez chemie a chci i Vás naučit takto vařit a zkusit Vás navést k tomu aby jste nekupovali ty nechuťovky, které se nám snaží český trh nabízet. Jsou to Vaše vydřené peníze tak proboha je nevrážejte do něčeho co škodí zdraví a vašemu tělu neprospívá. Zkuste v naší hektické době zpomalit a udělat si čas na vaření. Zkusit nové a chutné potraviny. Vařím podle sebe, protože podle těch "chuťovek" a postupů se nedá vařít. Některé recepty na stránkách vařeni.cz, mimibazar a podobně jsou opravdu jen pro odvážné a lidi s velkou fantazií. To co tam lidé vkládají jsou opravdu "chuťovky".  Ale existují i vyjímky.
A kdo mě naučil vařit? Moje snaha odlišit se už o těch zmiňovaných receptů. Tak vše co jsem viděla jsem se snažila uvařit líp a ono se povedlo a chutnalo. A kdo ještě mě naučil vařit? James Oliver super kuchař, který když vaří tak to je pastva pro oči a párty pro chuťové buňky. U každého jeho pořadu jsem se něco přiučila a nadchla pro vaření.


Berte vše v klidu a pohodě a hned půjde práce a vaření líp.

Žádné komentáře:

Okomentovat